Inflatiecorrectie

Jaarlijks stijgen de prijzen in Nederland door inflatie. Dat heeft ook effect op onze kosten. Daarom verhogen wij jaarlijks op 1 maart onze abonnementsprijzen. Hiervoor gebruiken wij het inflatiepercentage dat het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) vaststelt. Dat noemen we inflatiecorrectie. 

Inflatiecorrectie: Waarom?

Waarom corrigeert CS Telecom & IT de abonnementstarieven voor inflatie?

Jaarlijks stijgen de prijzen van producten en diensten. Onze kosten stijgen dus ook. Daarom passen wij de abonnementsprijs aan van onze abonnementen.

De inflatiecorrectie is onderdeel van je contract. Daar lees je wat dit voor jou betekent.
 

Dit staat er in je contract over de inflatiecorrectie:

“Het tarief van uw abonnement of bundel wordt jaarlijks op 1 maart verhoogd volgens de CBS Consumentenprijsindex over de afgelopen periode 1 januari t/m 31 december.  Als de CBS Consumentenprijsindex negatief is zullen de prijzen niet worden aangepast.”

 

 

 

Wanneer gaat de correctie in?

Wij passen de abonnementsprijs elk jaar aan op 1 maart. We verrekenen de inflatie niet met terugwerkende kracht.

De inflatiecorrectie is geen geldige reden om je abonnement kosteloos op te zeggen voor het einde van je contract. De inflatiecorrectie is onderdeel van de voorwaarden van je abonnement.

 
 

Je kunt je mobiele abonnement alleen verlengen als de looptijd van je contract bijna voorbij is. De verlengdatum verandert niet door de inflatiecorrectie.

Onze tevreden klanten.

Interesse in onze diensten?

Kom gerust op de koffie zodat onze specialisten op basis van jou situatie een vrijblijvende offerte op kunnen stellen.